Menu

Reklamationer

Information vedrørende reklamationer

Følg anvisningen så behandlingstiden bliver kortere

I forbindelse med reklamationer på vores produkter, bedes du/I venligst følge anvisningen, så behandlingstiden bliver kortere, og afviklingen kan ske bedst muligt. Golan skal kontaktes som udgangspunkt, inden der foretages udbedringer på produktet (vandskader skal selvfølgelig undgås!).

Fremgangsmåde ved reklamationer bør ske på følgende måde:

  1. Kontakt Reklamationsansvarlig, Thomas Jørgensen på 6441 7732.
  2. Golans anvisninger skal følges derefter.
  3. Reklamationsrapporten skal udfyldes og sendes efter vejledningen.

Forudsætninger for reklamationen

  • Ved reklamationer på rør, skal vi bruge røret med et helt printmærke på. (F.eks. M0001 20×2,0 mm – KOMPOSITROR-GULVVARME/CENTRALVARME – PERT/EVOH/PE-RT – DIN 16833 SKZ A370 ISO 10508 KL. 1-5 Pmax 6 bar 70 ˚C max 95 ˚C DIFFUSION COAT DIN 4726 NO. 46485 469 06.06.10).
  • Rullen som stammer fra reklamationsproduktet skal følge reklamationen.
  • For at reklamationen kan godkendes, kræver det at produktet lever op til Golans salg- og leveringsbetingelser vedrørende afsnit om ”Undersøgelsespligt og reklamation”.